Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-05-2012

C. Carnahan and P. Williamson (eds): Quality Literacy Instruction for Students with Autism Spectrum Disorders

Autism Asperger Publishing Co., Shawnee Mission, KS, 2010, 464 pp, ISBN 978-1934575666, $59.00 (paper)

Auteur: Jillian H. Filliter

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 5/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Quality Literacy Instruction for Students with Autism Spectrum Disorders is an edited volume with the stated purpose of “[providing a] detailed discussion of literacy instruction for students with autism spectrum disorders” (p. 8). It is part of a growing body of texts with this goal (e.g., Kluth and Chandler-Olcott 2007; Henry 2010; Iland 2011) and would be particularly well suited to readers who are seeking the background knowledge and practical strategies necessary to develop and deliver effective literacy education programs for students with autism spectrum disorder (ASD). …
Literatuur
go back to reference Henry, K. A. (2010). How do I teach this kid to read?: Teaching literacy skills to young children with autism, from phonics to fluency. Arlington, TX: Future Horizons, Inc. Henry, K. A. (2010). How do I teach this kid to read?: Teaching literacy skills to young children with autism, from phonics to fluency. Arlington, TX: Future Horizons, Inc.
go back to reference Iland, E. (2011). Drawing a blank: Improving comprehension for readers on the autism spectrum. Shawnee Mission, KS: Autism Asperger Publishing Co. Iland, E. (2011). Drawing a blank: Improving comprehension for readers on the autism spectrum. Shawnee Mission, KS: Autism Asperger Publishing Co.
go back to reference Kluth, P., & Chandler-Olcott, K. (2007). A land we can share: Teaching literacy to students with autism. Baltimore, MD: Paul H. Brookes Publishing Co. Kluth, P., & Chandler-Olcott, K. (2007). A land we can share: Teaching literacy to students with autism. Baltimore, MD: Paul H. Brookes Publishing Co.
Metagegevens
Titel
C. Carnahan and P. Williamson (eds): Quality Literacy Instruction for Students with Autism Spectrum Disorders
Autism Asperger Publishing Co., Shawnee Mission, KS, 2010, 464 pp, ISBN 978-1934575666, $59.00 (paper)
Auteur
Jillian H. Filliter
Publicatiedatum
01-05-2012
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 5/2012
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-011-1372-0