Skip to main content

Welkom bij Erasmus MC & Bohn Stafleu van Loghum

Erasmus MC heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL.

Registreer

Om ook buiten de locaties van Erasmus MC, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van Erasmus MC.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-02-2014 | Opmerkelijk

Bezint eer gij begint (met het implementeren van interventies)

Auteur: Jan Willem Veerman

Gepubliceerd in: Kind en adolescent | Uitgave 1/2014

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Instellingen in de jeugdzorg worden de laatste jaren steeds meer geacht te werken met interventies waarvan de effectiviteit bewezen is.
Literatuur
go back to reference Widdershoven, T. F. P., Bongers, I. L., Van Nieuwenhuizen, Ch. (2013). ForCA QuickScan. Snel zicht op belemmerende en bevorderende factoren bij de implementatie van gedragsinterventies. Den Dolder: ForCA. Widdershoven, T. F. P., Bongers, I. L., Van Nieuwenhuizen, Ch. (2013). ForCA QuickScan. Snel zicht op belemmerende en bevorderende factoren bij de implementatie van gedragsinterventies. Den Dolder: ForCA.
Metagegevens
Titel
Bezint eer gij begint (met het implementeren van interventies)
Auteur
Jan Willem Veerman
Publicatiedatum
01-02-2014
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind en adolescent / Uitgave 1/2014
Print ISSN: 0167-2436
Elektronisch ISSN: 1876-5998
DOI
https://doi.org/10.1007/s12453-014-0005-8